Niet tevreden over uw aankoop of heeft u een klacht, dat is spijtig om te horen! Wanneer uw meubel beschadigd of niet compleet is kunt u dat melden via onderstaand serviceformulier. Wij gaan voor u aan de slag en doen er alles aan om uw melding naar tevredenheid voor u op te lossen.
Hoe behandelen wij uw klacht?
- We streven naar een snelle afwikkeling van de klacht
- We onderzoeken de oorzaak van de klacht
- We nemen contact met u op om een mogelijke oplossing voor te leggen
- We geven opvolging aan de gemaakte afspraken
- We gebruiken uw ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen
GarantieGarantievoorwaardenWij staan er voor in dat de geleverde producten aan de overeenkomst beantwoorden en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties, en staat daarmede in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product. De garantietermijn komt minimaal overeen met de fabrieksgarantietermijn. De garantie bedraagt een periode van 3 jaar.
Uitgesloten van garantie
Het volgende is uitgesloten van garantie:
- Schade als gevolg van onjuist gebruik
- Onderdelen getroffen door slijtage
- Defecten of gebreken die al bekend zijn op het moment van ontvangst/aanschaf van het product
U kunt uw melding via het
serviceformulier.
Klik hier voor het serviceformulier.